My vreugdes en frustrasies

Dis Ekke

Vrydag – die klein klippies in my skoen maak seer

Picture obtained from Pixabay

Vrydag breek aan met ‘n flouerige sonnetjie nadat dit die hele nag deur gereën het. Die reën is welkom, want ons het Februarie laas ‘n druppel van bo gesien en dis droog, baie droog. Selfs die aalwyne het hierdie jaar verskrompel van die droogte, die snerpende wind en die son.

Maar (daar is mos altyd ‘n maar), my dogter het my wakkergemaak met die nuus dat die dak gelek het – water in ‘n haar slaapkamer se hangkas. Daar is aan die dak gewerk voordat ons ingetrek het en die kas se rakke in die hoek is uitgehaal – moet nog vervang word, maar ons het met opset gewag vir die reën, want waar ‘n grasdak eers gelek het, is daar altyd probleme. Nou weet ons darem waar die water inkom en die kas gaan moet verhuis. Natuurlik sal die grasdekkers ook weer moet kom. Nat handdoeke die hele wasgoeddraad vol 😒 en hier is nie juis baie pakplek nie.

Telkom het nog steeds nie opgedaag nie en Karen se slaapkamer is ‘n tydelike kantoor (“tydelik” vir die afgelope ses weke reeds, want dis die enigste plek waar ons die bure se wifi-seine kan optel). Ek het ‘n klagte gelê by ICASA (Independent Communications Authority of South Africa) twee weke gelede en het onmiddellik ‘n epos met ‘n verskoning van Telkom af gekry. Verlede Maandag het ‘n vriendelike tegnikus opgedaag wat die kabel gelê het van die straataansluiting af tot in die kompleks – vyftien minute se werk. Ons het bygestaan toe sy die tegnikus gebel het wat verantwoordelik is daarvoor om die kabel van die kompleks se aansluitingspunt tot in die huis te lê, om hom in te lig dat die kabel in plek is.

Ons het twee dae gewag en toe weer die Call Centre gekontak, net om te hoor dat die tegnikus sewe werksdae tyd het nadat die kabel geïnstalleer is om die lyn na die huis toe aan te lê; hy sal ons bel en ‘n afspraak maak wanneer sy werkslading dit toelaat; dis hulle “proses”. Blykbaar is sy werkslading gròòt.

Intussen stuur Telkom vir my rekenings vir die maande van Junie, Julie en Augustus. Die lyn is gesny deur Telkom aan die begin van Junie (ek het hulle 30 dae kennis gegee van verhuising en dat my lyne oorgeplaas moet word op 29 Junie). Toe sny hulle sommer onmiddellik die lyn, enkele minute na die telefoongesprek. Nou moet ek betaal vir dienste wat ek nie gehad het nie? Ek dink nie so nie. Ek het hulle vanoggend laat weet dat ek Maandag weer met ICASA in verbinding gaan tree. Hopelik sal hulle na beide klagtes omsien.

Intussen het ek ook ‘n probleem gehad met my korttermynversekering. Ek het met hulle in aanraking gekom voordat ons getrek het en ‘n kwotasie gekry omdat ek bewus is daarvan dat premies hoër is vir grasdakhuise, maar ek was tevrede met die bedrae wat genoem is. Teen betalingstyd het ek agtergekom dat die premie gestyg het met ‘n whopping 250% en boonop het die maatskappy ‘n eenmalige fooi van R1700 bygevoeg vir Julie. Net omdat ek van adres verander het? Ek het die betaling deur die bank laat terugstuur (en R140 betaal vir die plesiertjie). Daar is ‘n nuwe premie beding en gevorder en hopelik is hierdie probleem nou iets van die verlede.

Die grootste irritasie bly nog steeds die feit dat ek nie ‘n huistelefoon het nie. Telkom kan slegs van ‘n landlyn af gebel word. Die meeste besighede het tolvrye nommers, maar hulle is ook net tolvry mits hulle van ‘n landlyn af gebel word. Ons selfoonsein is swak en dit werk bitter duur uit om aanhoudend te bel na ‘n landlyn toe (Call Centres!) waar jy lank moet wag voordat jy iemand in die hande kry om mee te praat. Ons “Deelnet” is stadig, met die gevolg dat epos laat ontvang word of dat die dokumente doodeenvoudig nie wil oopmaak nie. Ons sukkel om aanlynbankdienste te gebruik, om ons cloud server se adminfunksies te gebruik, om webtuistes in stand te hou. En wie moet ons bedank? Definitief nie Boland Bank nie.

Dis dan hoe ek my Vrydag deurgebring het – deur koud te kry, met ‘n lekkende dak te sukkel, besighede te probeer oorreed om dienste te lewer, my rekenaar luidkeels aan te moedig om ASSEBLIEF tog wakker te word …

Dankie dat jy bereid was om na my kak-en-kerm-sessie te luister. Om dit te lees, bedoel ek. Alles wat lekker is vir die naweek.

Follow Dis Ekke

42 Comments

  1. Ai ek begryp jou frustrasie, Hester. Ons het meer as ‘n maand lank nie ‘n werkende foon gehad nie. Toe dit uiteindelik herstel is, kry ons ‘n rekening van R2000.00! Kan jy glo? Ons probeer nog om te sien wat hier gebeur het. Ons dink iemand het ons lyn getap. Ek is absoluut keelvol vir al die gemors wat deesdae aangaan!

    • Comment by post author

      HesterLeyNel

      Dis regtig om van te huil Bytjie.

      • Ons het maar die rekening betaal, want toe sny hulle die pas herstelde foon af…tsk, tsk!!

        • Comment by post author

          HesterLeyNel

          Ek is bevrees dat dit hier ook gaan gebeur Bytjie, maar die verskil is dat my lyn nie foutief was nie – die dienste is opgeskort deur Telkom (hulle fout wat ek onmiddellik aangemeld het) en nie weer geïnstalleer nie. Dis waaroor die die bohaai nog die hele tyd gaan. Nou hoe kan hulle my lyn sny en dan verwag ek moet daarvoor betaal?

        • Ek word woedend vir jou ontwil! Ek hoop julle kom nou reg.

        • Comment by post author

          HesterLeyNel

          Dankie man

  2. Ag ek kry jou jammer Ek voel jou pyn!!!! Sterkte

  3. Dit sal my van my kop af maak, ek is hopeloos te veel van ‘n beheervraat en kan nie so sukkel nie. Ek het so gevoel oor Vodacom se duur data by my kantoor.
    Ek is oor na WebAfrica en dit is ‘n breeze veral wat koste betref – die opvangs is ook uitstekend ek weet net nie of dit oral so goed is nie.

  4. Ek deel jou pyn!!! Sterkte sterkte sterkte!!

  5. 🌹💕

  6. Hopenlik was Saterdag effe beter? Jou Vrydag klink soos ń riller; ek sou regtig julle hele internet-ordeal nie kon hanteer nie. Maar wat is mens se opsie…

  7. Ai sterkte tog . Ons leww word mos gereel deur klerke en die een weet nie wat die ander een doen nie.

    • Comment by post author

      HesterLeyNel

      Dankie Seegogga. Ek is keelvol vir Call Centre mense wat geen idee het wat aangaan nie; al wat jy kry is vae beloftes. Dis ‘n probleem by alle groot maatskappye deesdae.

  8. Hester dankie vir die goeie wense en sterkte met Helkom (die benaming wat tannie Frannie aan my toegedig het). Hoop die klippe disintigreer tot welruikende poeier.

  9. Die klippe foto moes eintlik sulke stekelrigge skerp klippe gewees het nie sulke gladdes nie. Wat n frustrasie hoe hou jou senuwees dit? Ek is nie so internet gebonde nie maar die bietjie wat ek wel gebruik moet darem werk al is dit vreeeslik stadig met tye. Daardie call centers gee my ook n pyn. Jy moet weet hoe duur kos dit om van hier af aan te hou en dan nie n antwoord te kry nie. Ek is bly julle weet nou waar die dak lek. Dit kan darem gefix word. Daardie tegnikus moet wraggies hulp kry om meer per dag te kan doen. Is dit privaat ouens of Telkom se ouens self?(Telkom sal beslis nie ekstra werkers gebruik nie want hul is bang die werk raak klaa, ha ha!)Patetiese ou spul.

    • Comment by post author

      HesterLeyNel

      Dis almal subkontrakteurs, maar die subkontrakteur het ook verskillende afdelings – een werk op die paal, die volgende een lê die kabel van die paal af tot by die kompleks en daarna kom die daaropvolgende een die kabel lê tot by die huis. Wanneer hulle hier arriveer, blameer die een die ander vir elke oponthoud.

  10. Moes net byvoeg: hier het mens privaat mense wat die werk doen. Dis hoe hul hier n bestaan kan maak small business people.

  11. Ek het ook gedink jou gekleurde klippies is te mooi vir jou gefrustreerde dag. Was en stryk…hmmmm… nope!!! Kan maar net weereens sê “sterkte!”

  12. Ek hoop Maandag is al hierdie klippies uitgesorteer.

  13. Ek het lankal agtergekom dat die wereld beheer word deur klerke- daardie ouens wat st 8 uit die skool is en toe agter n toonbank staangemaak is – nie politici, wysgere, beroemde medici, wetenskaplikes of skrywers nie, maar die ouens met hulle lêers, vorms en nommers en reëls, wat nie hoef te dink( of kan dink) nie.

  14. Ai… die gesukkel!
    Jy kan my landlyn kry… telefoon en al… weet net nie hoe om die lyn te rek tot daar by julle nie… sal ‘n “clown” lyn werk?
    Sorrie ek maak lig van julle gesukkel… nat handoeke, slegte diens… rip off versekiring… dit klink amper soos dit hier gaan! 😉